pondělí 17. dubna 2017

O jednorožcích a proč nikdo nemá rád jejich lovce

My, jenž toužíme po triádě, jsme často nazývání Unicorn hunters, neboli česky Lovci jednorožců. Je to název v poly komunitě hanlivý a polylidi nemají takové lovce v lásce. Čekali byste, že taková komunita bude naopak otevřená i takovýmto věcem? Ano. Já také. Ale ono to není tak jednoduché, jak se na první pohled zdá.
Nedávno jsem ve skupeně Polyamory četla příspěvek slečny, který zněl takto (prosím všechny, jež anglicky umí, aby můj překlad nečetli, nebo mi aspoň napsali případné opravy…):


A little advice needed.
So I met a woman, really beautiful and I really wanted to get to know her. She didn't immediately tell me she had a boyfriend but when she did , she said she had already told him about me and he was ok with everything. PLOT TWIST. She later said I could only have her if I had him but I'm not really interested or attracted to him. They always say I look yummy and it makes me feel like I'm only supposed to be their sex experiment. Like I'm a piece of meat . She said I had to make him "feel great" in order to convince him to let us "have our fun"
I'm attracted to her but not him at all... what do I do?


Potřebuji poradit.
Potkala jsem ženu, je opravdu skvělá a ráda bych ji poznala více. Neřekla hned, že má přítele, ale když mi to řekla, její přítel již věděl o mne a bral to v pohodě. PLOT TWIST: Později řekla, že mohu mít ji jen v případě, že budu mít i jeho, ale on mi nepřipadá zajímavý a nepřitahuje mne. Oba říkají že jsem “k nakousnutí” a já z toho mám pocit, že jsem pro ně prostě jen sexuální experiment. Jako bych byla jen kus masa. Řekla, že mu musím “přivodit radost” jako podmínku aby nám dovolil se “pobavit.”
Ona se mi líbí, ale on ani trochu… Co mám dělat?


Bylo mi z jejího příspěvku smutno… Do té doby jsem úplně nechápala, co je na unicorn hunters tak moc špatného, že je nikdo nemá rád… Ale pochopila jsem to zhruba takto:
Je rozdíl mezi lovcem a… řekněme hledačem. Přirovnala bych to k výroku Albuse Brumbála z konce Harryho Pottera a Kamene mudrců:
“Jenom ten, kdo chtěl Kámen najít, najít, ale ne zneužít, ho mohl získat.”
Možná v našem případě není úplně vhodný termín jednorožec. Přes to, že je to naprosto přiléhavý termín, protože jednorožec je něco vzácného. Chceme přítelkyni, ne ochočené zvířátko, chceme rovnocennou partnerku.  Nechceme hračku na hraní, sexuální experiment v podobě pouhé “živé erotické pomůcky.” Upřímně… I kdyby se našla slečna, která by chtěla být naším otrokem a služkou, bude mít smůlu. Chceme mít vztah postavený na rovnocennosti a snažíme se pro to vždy udělat maximum. Chceme jednorožce najít. Najít, ale ne zneužít. Samozřejmě kromě nějakých odvážnějších postelových praktik, tam jsou pravidla zase úplně jiná, ale o tom možná někdy příště.

Máňa

Žádné komentáře:

Okomentovat