pondělí 17. října 2016

Dámy a jejich svádění

Pár dnů zpátky se nám tu objevil dotaz na to, jak a kde svést děvče. No a protože  jsem neskutečný alfasamec, jak jsem již zdůrazňoval dříve, zahrnu Vás tipy a triky na to, jak balit nějaký buchty, kámovole, jo. No dobře, trochu lžu - žádné triky říkat nebudu, protože žádné triky nejsou. Platí to pro ženy, pro muže, pro koně, pro slepice - na balení, svádění, získávání srdcí žádné triky nejsou, nebyly a nebudou. Lidé nejsou roboti, na každého platí něco úplně jiného a ve výsledku je nejdůležitější psychické souznění a překonání zábran. A samozřejmě, první polibek zdaleka neslibuje druhé rande (přeci jen, spousta dam může být prostě jen zvědavých a pro večery v barech, kdy alkohol posiluje zvědavost, to platí zvláště), ale vzhledem k tomu, že každé hledání vztahu začíná filtrací osob nevhodných, tohle téma toho asi řekne nejvíce. Ale abyste si nemysleli, zas až tolik zkušeností s tímhle taky nemáme, ono to tak možná nevypadá, ale jsme docela cudní a slušní. Opravdu.
Hezcí lidé to mají samozřejmě jednodušší. Nemůžu posoudit úplně objektivně jak jsem na tom já, ale tipoval bych lehký nadprůměr - mám docela hezkou ramenatou postavu průměrné výšky, tmavé husté vlasy a jantarové oči. Na druhou stranu, nijak to nepřeháním s výběrem padnoucího oblečení, ani nemám vypracované tělo z posilovny. Máňa je na tom lépe - má roztomilý kukuč, postavu přesýpacích hodin a není líná se sebou sem tam něco provést (například si obarvit vlasy na odstín zralé karotky).
Na druhou stranu znám i lidi, kteří jsou docela hezcí, nemají nevýhodnou pozicí toho, že jsou dva, ale i tak jsou v těchto ohledech… No… Neúspěšní.
Pro příklad uvedu krátkou historku. Bylo nebylo, Áďa s Máňou seděli vlahého jarního večera ve svém oblíbeném baru, návštěvnost nebyla nijak zvlášť vysoká, tedy jsme živě konverzovali asi v pěti lidech (včetně barmanky Helči) o pářících zvycích kytovců a dalších mořských bestií. Nevím proč, ale diskuse v tomhle baru, ať začne jakkoliv, nakonec skončí u nějakého takového tématu.
Jeden náš kamarád (říkejme mu Vilda) se tam v průběhu večera snažil svádět jednu naší kamarádku (říkejme jí Vendulka), kupoval jí drinky, snažil se jí všemi možnými i nemožnými způsoby dvořit, svádět jí. Ona jeho návrhy nechávala nepovšimnutými a raději živě diskutovala. Později musel Vilda odejít domů, je mimoměstský, tedy musel stihnout autobus. No a Vendulka se nám po jeho odchodu svěřila, že zpočátku jí jeho snahy lichotily, ale později už to bylo dosti vlezlé a nepříjemné. My jsme v baru ještě zůstali a povídali si, probírali další zajímavá témata a lehce, spíše přátelsky, jsme flirtovali. Když jsme odcházeli domů, tak jsme se s Vendulkou na tramvajové zastávce (a v tramvaji) stačili líbat a slíbit si, že bychom někdy spolu mohli někam zajít. Nic víc z toho bohužel nebylo, protože jsme se pak dali dohromady s Tóňou, ale ponaučení je z tohoto příběhu jasné. Pokud se člověk snaží mermomocí někoho sbalit, dost možná svůj protějšek spíše odradí. My jsme si prostě přišli užít hezkého večera s přáteli, vyslali jsme lehký signál, že by se něco dít mohlo, netlačili jsme na pilu a vše vyplynulo ze situace. Bylo to hezké, příjemné, Vendulka se sladce a stydlivě červenala, ale nebylo v tom nic oplzlého nebo vlezlého. A to jsme byli dva, což je pro většinu lidí přeci jen poněkud nezvyklé.
Další podobná příhoda se stala, opět v našem oblíbeném baru, za večera kdy bylo naopak natřískáno. Podařilo se nám svést děvče, které jsme nikdy předtím neviděli. Byla to krásná blondýnka a kvůli ní na mne byl dlouho naštvaný jeden kamarád, Láďa. A to proto, že se mu strašně líbila a my jej předběhli. A co z toho plyne? Měl se s ní spřátelit, povídat si s ní. Nikoli na ní zamilovaně civět a čekat, že jí to dojde. Přeci jen, zapříst s někým hovor není složité. Chce to jen využít situace, nebýt nuceně vtipní, prostě být sví. No a pokud to protějšek neopětuje, tak pokrčit rameny, očividně to není osoba pro nás.
Co tím chci říct, svádění dam (o pánech mluvit nebudu, protože s tím jsem neměl nikdy zkušenosti, jednou jsem byl zatažen do trojky kamarádem a jeho milou, ale to jsem byl já tou “obětí”) není nic obtížného. Stačí ve vhodnou chvíli oslovit, být sví, usměvaví a empatičtí. A samozřejmě nepočítat s tím, že to pokaždé vyjde. No a jednou příště snad něco o našich zkušenostech s internetovými seznamkami.


Guru Áďa Óm Nadsamec

1 komentář:

  1. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte lékaře Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte lékaře Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat